اگر دارید این نوشته را می خوانید پس احتمالا به بهبود رتبه سایت خود در گوگل فکر می کنید و به خدمات سئو نیازمندید؛ ما می خواهیم در اینجا چند راه حل عملی برای بهبود رتبه یک وب سایت به ازای یک کیورد خاص و یا بهبود کلی سایت، به شما پیشنهاد دهیم. امروزه کسب و کارهای اینترنتی بدون داشتن وبسایت برای معرفی و ارائه خدمات، غیرقابل تصور هستند. تصور کنید صاحب یک کسب و کار هستید و میخواهید برای خود منبع درآمد ثابت و رو به پیشرفت داشته باشید. اگر برای معرفی و ارتباط هرچه بهتر با مشتریان خود وبسایت نداشته باشید، جمعیت زیادی از مخاطبانی که میتوانستند مشتری ثابت شما باشند را از دست میدهید. بنابراین داشتن یک وبسایت الزامی است!
اما آیا صرفا داشتن یک وبسایت برای شما کافی است؟ در میان چندین و چند کسب و کاری که خدماتی مشابه شما ارائه میدهند چگونه میتوان اطمینان حاصل کرد که مخاطبین شما را انتخاب کنند و مشتری ثابت شما بشوند؟ در این مرحله نیاز است تا وبسایت خود را طوری مهندسی کنیم که برای مخاطبان در دسترس باشد تا هم مشتری بیشتری جذب شما شود و هم از رقبای خود جلو بزنید. برای اینکار باید رتبه ی سایت خود را ارتقا دهید!

رتبه سایت چیست؟
همه ما با موتور جستجوی قدرتمند گوگل آشنایی داریم. زندگی بدون آن غیرممکن بنظر میرسد. اگر گوگلی نباشد، خرید آنلاینی وجود ندارد، کسب و کار اینترنتی رو به زوال خواهد بود، بسیاری از سوالات ما بی پاسخ خواهند ماند و هزار و یک مشکل دیگر که اگر بخواهیم همه آنها را نام ببریم نیاز به یک مقاله دیگر برای گنجایش مطالب است.
همه ما در طول روز بارها و بارها به گوگل سر میزنیم، بنابه دلایل مختلف. پس ما در واقع کاربران این موتور جستجو هستیم که میخواهیم نیازهای خود را در آن جستجو کنیم. شما که میخواهید خدمات خود را برای کاربران به اشتراک بذارید نیز نوعی کاربر هستید با این تفاوت که از این راه درآمد کسب میکنید و سعی در جذب مشتریان خود هستید!
خب اینجا به یک نتیجهگیری ساده نیازمندیم! شما کاربرانی هستید که میخواهید خدمات خود را به آن دسته از کاربرانی که مشتری اینترنتی هستند ارائه کنید و به فروش برسانید. سوال اینجاست که چند درصد از مشتریان فضای بزرگ اینترنت سایت شما را میبینند و از خدمات شما اطلاع پیدا میکنند؟ برای پاسخ دادن به این سوال ابتدا پرسش دیگری مطرح خواهد شد. وقتی که شما کلمه ای را در اینترنت جستجو میکنید، گوگل برای شما سایتهایی را که جواب شما را در خود دارند نمایش میدهد. شما از بین این سایتها یکی را انتخاب میکنید و روی لینک کلیک کرده و از محتوای سایت باخبر میشوید. اگر سایتی در نتایج نمایش داده شده توسط گوگل قرار نداشته باشد چگونه میتوان از محتوای آن باخبر شد؟
برای پاسخ به این سوال یک جواب مشخص وجود دارد. گوگل سایتهایی را نمایش میدهد که فاکتور های سئو را رعایت کرده و به پاسخ نزدیکتر باشند، پس باید سایت خود را طوری طراحی و مهندسی کنید که گوگل متوجه موضوع و اهمیت کسب و کار شما شود و شما را در نتایج اولیه خود قرار دهد. بنابراین نیاز است رتبه سایت خود را ارتقا و بهبود بخشید تا گوگل آن را به کاربران نمایش دهد. برای مشاهدهی خدمات سئو سئودیجیکو جهت ارتقای رتبه سایت خود، میتوانید به صفحه خدمات ما مراجعه کنید.

چگونه رتبه سایت خود را ارتقا دهیم؟
گوگل استانداردهایی را برای سایتهایی که در صف اول نتایج نشان میدهد تعریف کرده است. براساس معیارهای خود سایتها را به کاربران نمایش میدهد تا بتواند نیاز آنها را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.
به مجموعه قوانینی که گوگل تعیین کرده است تا بتواند بهترین نتایج را برای کاربران خود نمایش دهد سئو (SEO) گویند، که به دو دسته کلی سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم میشود. سئو مخفف Search Engine Optimization است، یعنی گوگل از میان میلیونها (حتی شاید میلیاردها) نتیجهای که بدست میآورد بهینه ترین و بهترین نتیجهها را به کاربران ارائه میدهد.
در نتیجه کاربر نیازی ندارد وقت زیادی را به گشت و گذار اختصاص دهد تا مناسبترین جواب را پیدا کند زیرا گوگل این کار را برای او انجام میدهد. نتیجهای که میگیریم این است که باید از قوانین گوگل تبعیت کنیم تا ما را به عنوان بهترین یا دستکم یکی از بهترین نتایج برای کاربر نمایش دهد. اگر بخواهیم خلاصه بگوییم باید سایت خود را سئو و در جهت ارتقا رتبه سایت تلاش کنیم!
اهمیت سئو
برای سئو کردن سایت خود که موجب بهبود رتبه سایتتان نیز میشود، لازم است قوانینی را رعایت کنیم. گوگل مانند معلم ابتدایی سختگیر تک تک کلمات شما را با دقت مورد بررسی قرار میدهد. ویدئوهایی که در سایت قرار میدهید، پادکستها، عکسها و بسیاری از موارد دیگر از چشم تیزبین استاد گوگل پنهان نمیماند. بنابراین در طراحی سایت و تولید محتوا باید هوشیار باشید و از مهندسی معکوس استفاده کنید. مهندسی معکوس یعنی ابتدا درنظر بگیرید گوگل از شما چه میخواهد، سپس محتوا خود را (نوشته، عکس، ویدئو و …) حول محور خواستههایش تولید کنید. درغیر این صورت به نتیجه نمی رسید.
تاثیری که این کار روی سایت شما میگذارد این است که در مدت زمان کوتاه بازدید از سایت شما افزایش چشمگیری خواهد داشت. در نتیجه مشتریان بیشتر، و در نهایت فروش و سود بیشتری برایتان به ارمغان خواهد آورد.سوالی که الان برای شما ایجاد شده این است که خب! چگونه سایت خود را سئو کنیم؟!

8 راه برای بهبود سئو سایت خود
میخواهیم بدانیم چگونه میتوانیم رتبه سایت خود را بهبود ببخشیم و آن را سئو کنیم. برای پاسخ به این پرسش باید معیارهای گوگل را ابتدا شناسایی کنیم و سپس بهترین جوابها را برای آن آماده کنیم. در اینجا 10 راه مسیر را به اختصار برای شما برمیشماریم تا بتوانید از بهبود رتبه سایت خود و به درآمد رسیدن آن لذت ببرید.
1.استفاده از کلمات کلیدی مناسب
همانگونه که قبلا به آن اشاره کردیم، گوگل مانند استادی سختگیر است که روی تمامی کلمات شما تمرکز خواهدکرد. بنابراین از هر کلمهای نمیتوانید در صفحات سایت خود استفاده کنید. در انواع و اقسام محتواهایی که تولید میکنید باید درنظر داشته باشید که از کلمات مناسب استفاده کنید. اما تفاوت کلمات کلیدی با کلمات در چیست؟ استفاده از واژهی کلیدی چه ویژگی یا ویژگیهایی به کلمات اضافه خواهد کرد؟
اگر به سایتهای گوناگون سر بزنید و به مقالات یا محتوای سایت نگاهی بیاندازید، متوجه خواهیدشد که کلماتی بارها و بارها تکرار شدهاند. حتی ممکن است به کلماتی بربخورید که نتوانید تفاوت معنایی در آنها پیدا کنید. عکسها، ویدئوها، پادکستها همه و همه سعی دارند نمادی ویژه را برای شما ظاهر کنند. اما نویسنده مقالات یا سازنده تصاویر چه هدفی را دنبال میکند؟ آیا نوشتهای که دارای کلمات تکراریست برای خواننده جذاب تر است یا تنوع در استفاده از کلمات؟
اینجاست که متوجه میشویم این طراح برای هدفی خاص از این کلمات، تصاویر و واژگان هم معنی استفاده کرده است. بله درست حدس زدید! طراحان سایت استفاده از این نمادها را برای جذب نظر گوگل و ارتقا رتبه سایت انجام دادند تا بیشتر به آنها توجه شود. بنابراین با توجه به آمارهای رسمی که خود گوگل و بعضی سایت ها مثل سایت Moz آنها را منتشر میکند، باید کلماتی را انتخاب کنید که بیشترین تاثیر را بر خواننده و گوگل بگذارد. اما پس از انتخاب کلمه کلیدی مناسب کارتان با آن تمام نمیشود. بلکه باید نوشته، عکس، تصویر، ویدئو و پادکست خود را حول کلمه کلیدی مورد نظرتان طراحی و تولید کنید.

بنابراین اولین گامی که در راستای تولید محتوایی که باید به مخاطب نمایش داده شود و همچنین توسط گوگل زیبا دانسته شود، این است که کلماتی را انتخاب کنید که تعداد سرچ بالایی داشته و کاربران بیشترین علاقه را به آنها دارند. یافتن این کلمات از طریق آمارها منتشر شده توسط گوگل و Moz بهراحتی قابل استخراج است. تولید محتوای مدنظر خود را میتوانید به سئودیجیکو بسپارید. برای اطلاع از قیمت تولید محتوا میتوانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید. پس، گام اول : جستجوی کلمات کلیدی مناسب برای تولید انواع محتوا.




لطفا فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید تا کارشناسان سئو تیم ما سایت شما را به صورت رایگان آنالیز و تحلیل کنند.


2.نقش عکس ها و تصاویر در بهبود رتبه سایت
مشخصا محتوا تنها شامل چند کلمه، تعدادی پاراگراف یا مقالات عریض و طویل نیست. باید برای جذب مخاطب از عکسها و تصاویری که بهدرستی مهندسی شدهاند استفاده کنید. اما بهدرستی مهندسی کردن یک عکس چگونه است؟ عکسی که به سئو سایت و در نتیجه بهبود رتبه سایت کمک میکند باید دارای چه ویژگیهایی باشد؟
تصاویری که در سایت قرار میدهید باید استانداردهایی را رعایت کنند. مثلا هنگامی که درمورد مشاوره سئو سایت میخواهید مقاله تهیه کنید، باید از عکسهایی استفاده کنید که مفاهیم مشاور، مشاوره، سئو و حتی گفت و گو میان فروشنده و مشتری را نمایش دهد تا کاربران بیشتری جذب سایت شوند. زیرا آنچه کاربران بیشتری را به سمت خود فرا میخواند، نه تنها زیبایی بلکه وحدت میان محتواست.
باید عکسهای خود را متناسب با کلمات کلیدی و محتوا متنی طراحی کنید. گوگل از یکپارچگی محتوا سایت شما استقبال میکند و رتبه سایت شما را ارتقا میدهد. بنابراین شانس بیشتری برای جذب مخاطب بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر خواهید داشت.
از این رو در انتخاب عکسها و لوگو سایت خود نهایت صبر و حوصله را بهخرج دهید زیرا گوگل محتوا سایت شما را با دقت بررسی میکند.
نکتهای که در قرار دادن عکسها در سایت خود باید به آن دقت کنید، قرار دادن متن جایگزین است. هنگامیکه شما سایتی را در مرورگر خود باز میکنید، محتوای آن اعم از فیلم و عکس برای شما دانلود میشود. هنگامی که دسترسی کاربر به اینترنت قطع میشود، در مرورگر متنی جایگزین عکس شده و به کاربر نمایش داده میشود. شاید این موضوع خیلی مورد توجه کابران اینترنی نباشد اما برای گوگل حائز اهمیت است. در این گونه موارد طراحان ابتدا گوگل را بهعنوان مشتری خود انتخاب میکنند و بر اساس آن، آنچه که برای سئو سایتشان بهتر است عمل میکنند. گام دوم: استفاده از عکس و تصویر.
3.نقش ویدیوها در ارتقا رتبه سایت
استفاده از ویدئوها برای ارتقا رتبه و سئو سایت خیلی خیلی خیلی مهم است! امروزه آمار نشان میدهد که کاربران بیشتر تمایل دارند ببینند تا بخوانند. بنابراین برای جذب مخاطب لازم است ابزارهای تولید محتوای ویدئویی را یاد بگیرید تا بتوانید مخاطب بیشتری را جذب وبسایت خود کنید و در نتیجه رتبه سایت خود را در نتایج گوگل بهبود بخشید.
یکی از مزیت های قرار دادن ویدیو در سایت این است که زمان حضور کاربر در سایت شما بالا می رود و این از نگاه گوگل یعنی سایت شما برای کاربر مفید است؛ در نتیجه گوگل رتبه آن صفحه شما را ارتقا می دهد. ابزارهایی که میتوانید برای ساخت و تدوین ویدئو از آنها استفاده کنید
adobe after effect, adobe premiere pro, Camtasia و … هستند که به شما در تولید محتوای ویدئویی هرچه بهتر کمک میکنند.
حجم و مدت زمان ویدئو نیز در سئو و بهبود رتبه تاثیر دارد. بسته به نوع فعالیت شما، زمان ویدیو هم مشخص می شود ولی در حالت کلی اگر زمان ویدیویی که در سایت قرار می دهید حداکثر 15 دقیقه باشد بهتر است. همچنین از آپلود ویدئو با حجم بالا در هاست سایتتان خودداری کنید زیرا سرعت سایت شما را کاهش میدهد که در ادامه از اهمیت سرعت در ارتقا رتبه صحبت میکنیم. همچنین می توانید از هاست دانلودی استفاده کنید و یا ویدیو خود را در پلتفرم هایی که ماهیت ویدیویی دارند قرار دهید؛ سپس لینک ویدیو را در سایت خود بگذارید تا کاربران بتوانند ویدیو شما را مشاهده بکنند.
در نظر داشته باشید که نیاز به ویدیو معرفی از خود و خدمات خود دارید که مخاطبین با شما آشنایی بیشتری داشته باشند. بنابراین علاوه بر اهمیت رتبه سایت شما، باید برای جذب مخاطبین بیشتر نیز از ویدیوهای بیشتری استفاده کنید اما یادمان باشد که زیادهروی نکنیم!

4.تولید محتوا
تولید محتوا در حقیقت جمع بندی 3 راه قبلی برای ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو میباشد. تولید محتوا متناسب با سئو اینگونه است که ابتدا کلمات کلیدی و پراستفاده کاربران در فضای اینترنتی را جستجو میکنید. حال باید محتوایی تولید کنید که با توجه به سلیقه مخاطبین و همچنین معیارها گوگل ارزشمند باشد. تنوع نوع محتوا را نیز درنظر داشته باشید. متن، عکس، ویدئو و پادکست از انواع محتواهایی هستند که میتوانید متناسب با کلمات کلیدی پرکاربرد تولید کنید. یکی از اقدامات پیش از دست به قلم شدن و بازاریابی محتوایی، تحلیل رقباست. که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. پس از یافتن کلمات و تحلیل رقبا حال باید محتوای خود را تولید کنید به شکلی که در ادامه آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
اگر میخواهید محتوای متنی تولید کنید، ابتدا باید به سراغ کلمات کلیدی خود بروید. چون کلمات کلیدی توسط کاربران پراستفادهترین بوده است بنابراین نگرانی از بابت جذب مخاطب ندارید. گوگل تمامی کلمات شما را زیر بررسی قرار میدهد و وحدت نوشته شما را زیر سوال خواهد برد به این شکل که بررسی میکند چند بار از کلمات کلیدی در نوشته خود استفاده کردید. چندبار از لغتهای هم معنی آن استفاده کردید و آیا از کلمات دم دراز (Long Tail) استفاده شده است یا خیر؟ کلمات دم دراز همان هم معنیهای کلمات کلیدی هستند که معمولا سه بخشی اند.
پس از تولید محتوای متنی به سراغ تولید محتواهای بصری مانند تصاویر برای بهبود جایگاه و جذب مشتری بروید. بازهم باید از کلمات کلیدی و متن خود بهدرستی استفاده کنید به این شکل که عکسی را تهیه کنید که بیشترین ارتباط موضوعی را با نوشته و کلمه کلیدی شما داشته باشد. بهعنوان مثال اگر کلمه شما “جایگاه سایت در نتایج گوگل” باشد، باید از عکس یا عکسهایی استفاده کنید که بیانگر سیر صعودی هستند مانند نمودارها، موشک و ماهواره که بهسمت فضا پرتاب میشود، گلوله آتشین که نمایشگر قدرت رتبه سایت در کسب و کار است و امثال این ها.
در اینجا باید بدانیم که اجباری برای تولید محتوای ویدئویی نیست اما اگر در سایت خود داشته باشید به نفع شما خواهدبود. محتوای ویدئویی نیز باید هماهنگ با کلمه کلیدی، محتوای متنی و عکسهای شما باشد. همانند مطالبی که در رابطه با عکسها گفته شد، باید ویدئویی تولید کنید که نشانگر اهمیت موضوع مورد بحث شما باشد. مثلا اگر درباره “بالا بردن رتبه سایت در سرچ گوگل” تولید محتوای ویدئویی میکنید می تواند محتوایی نظیر یک فیلم 5 الی 10 دقیقهای باشد که تعدادی از افراد در یک کنفرانس گردهم آمدند.
اشخاص حاضر در فیلم درحال به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با مشاوران سئو هستند که هرکدام چه خدماتی را عرضه کردند و چه نتیجهای بر کسب و کار آنان گذاشتهاند. بار دیگر تاکید داریم حجم ویدئو، مدت زمان و کیفیت آن برای جذب مخاطبین حائز اهمیت است.
پادکست نیز مانند ویدئو اجباری نیست. برای تولید پادکست یا محتوای صوتی نیز ابتدا باید متنی را مانند مقالهای که در سایت قرار دادید آماده کنید. سپس با صدای خود یا هر فرد دیگر، متن را بدون مکث بخوانید، ضبط کنید و در سایت خود آپلود کنید. مانند ویدئو کیفیت، حجم و مدت زمان آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
5.لینک ها
لینک های داخلی و خارجی سایت از اهمیت فراوانی برخوردار هستند. لینک سازی داخلی باید اصولی انجام شود تا بین همه صفحات وب سایت یک کانال ارتباطی ایجاد شود و همه به هم وصل شوند؛ طوری که ربات گوگل با خزیدن درون یک صفحه بتواند به صفحه های دیگر سایت شما از طریق لینک های داخلی راه پیدا کند و این چرخه تا انتها ادامه یابد.
همچنین برای لینک سازی خارجی نیز نیاز است تا از سایت های با اعتبار بالا بتوانید لینک بگیرید تا نزد گوگل اعتبار خود را بالا ببرید. استراتژی های مختلفی برای لینک سازی های داخلی و خارجی وجود دارد که به نسبت نوع سایت و کسب و کار شما و یک سری فاکتور های دیگر، توسط کارشناسان سئو طراحی و پیاده سازی می شوند. تیم تخصصی سئودیجیکو نیز در این زمینه پیشگام است و برای طراحی استراتژی اختصاصی سایت خود در جهت ارتقا رتبه آن، می توانید با ما در ارتباط باشید.

6.شبکه های اجتماعی
بخش شبکههای اجتماعی را با یک سوال شروع میکنیم، چه کسی از این شبکه ها استفاده نمیکند؟!
همانطور که میبینیم، کاربران پرشماری از این شبکهها استفاده میکنند. دارندگان کسب و کار افرادی هستند که از جمعیت زیاد کاربران در یکجا استقبال فراوان میکنند. امروزه میبینیم همه کسب و کارها کانال تلگرامی فعال دارند، حساب کاربری فعال در اینستاگرام دارند، برخی هم در لینکداین، توییتر، پینترست و … فعالیت میکنند. اما حساب کاربری فعال یعنی چه؟ داشتن حساب کاربری چه کمکی به کسب و کار شما میکند؟! با استفاده از شبکههای اجتماعی یا سوشیال سیگنالها میتوانید حجم ترافیک بالایی را به سمت سایت خود روانه کنید و در نهایت فروش خود را چند برابر کنید. حسابهای کاربری در شبکه های اجتماعی را از چند جهت مورد بررسی قرار میدهیم.
1.لینک ها و ارجاعات
همانطور که قبلا گفتیم، لینکهای یک سایت برای گوگل بسیار مهم هستند. می توانیم بگوییم دو نوع لینک دهی خارجی وجود دارد: 1. لینکهایی که شما به سایتهای دیگر میدهید. 2.لینکهایی که از سایتهای دیگر، مقالات دیگر و یا شبکه های اجتماعی بهسمت سایت شما کاربر ارسال میکنند. درمورد مورد اول صحبت کردیم. مورد دوم نیز مانند اولی از اهمیت فراوانی برخوردار است. شما در اینستاگرام پست میگذارید یا در کانال تلگرامی خود محتوایی را به اشتراک میگذارید، زیر هر پست یا در کپشنهای تلگرامی میتوانید لینکها خود را قرار دهید.
حال فرض کنید لینکهای شما پس از کلیک شدن کابران را به سایت شما منتقل میکنند. این یعنی مخاطب بیشتر، شاید مشتری بیشتر و دستکم مطمئن هستید که بازدید بیشتری از سایت شما خواهد شد. آمار بازدید سایت شما توسط موتور قدرتمند گوگل رصد میشود. هرچه بازدید سایت شما بالاتر باشد، ارزش سایت شما بالاتر رفته و رتبه شما در نتایج بهبود پیدا خواهدکرد. بنابراین اولین نکتهای که در داشتن حساب کاربری فعال باید به آن توجه کنید، سئو هرچه بهتر سایت و استقبال هرچه بیشتر گوگل است.
2.تولید محتوا
نکتهای که در شبکههای اجتماعی حائز اهمیت است، به اشتراک گذاشتن هرچه بهتر محتواست. کاربران بیشتری در این شبکه ها حضور دارند در نتیجه عده بیشتری از محتوای شما دیدن کرده و حتی آن را به اشتراک میگذارند. بی تعارف هم که نگاه کنیم تولید محتوا در حسابهای کاربری بسیار سادهتر از تولید محتوا برای یک سایت است. بنابراین شما با تولید محتوا در شبکه ها میتوانید عده کثیری از مخاطبین را بهسمت خود جذب کنید. بهعلاوه شما میتوانید عکسها و ویدئوها بیشتری را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید و جمعیت بیشتری را به مشتریان خود اضافه کنید. بنابراین حتما در تقویم سردبیری خود رسیدگی به حساب کاربری در شبکه های اجتماعی را از قلم نیاندازید!
3.ارتباط با مشتری
یکی از مهمترین کاربرد شبکه ها برای کسب و کارها ارتباط بیشتر و بهتر با مشتریان است. امروزه همه دنبال خدمات پس از فروش، گارانتی، ضمانت نامه پس از خرید و خلاصه دلگرمی از خرید خود هستند. اگر کار شما ارائه خدمات است، میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی این خدمات را ارئه کنید. اگر محصولات خود را برای فروش عرضه میکنید، نیاز است خدمات پس از فروش آن را ارائه کنید. معجزهای بهنام شبکه های اجتماعی وجود دارد تا کار را برای شما که دارندگان آن کسب و کار هستید آسان کند.

7.تحلیل رقبا
گام بعدی که در تولید محتوا باید پشت سر بگذاریم، تحلیل رقباست. فضای کسب و کار یک فضای رقابتی است، ما باید رقبا خود را بشناسیم. باید بدانیم با چه کسانی طرف هستم و باید از چه کسانی پیشی بگیریم. تنها خوب بودن یک کسب و کار کافی نیست. دلیلی وجود ندارد که اگر شما خدمات خیلی خوب و با قیمت مناسب را ارائه میدهید در نتیجه فروش و سود بیشتری داشته باشید. باید بهترین باشید!
وقتی میخواهید متناسب با کلمات کلیدی خود مطلبی را تهیه کنید باید ببینید رقبای شما چه محتوایی تولید کردند. حجم محتوایی که تولید کردند چقدر است؟ تنوع محتوا به چه شکل است؟ آیا فقط از متن و عکس استفاده شده؟ چه تعداد لینک استفاده شده؟ چگالی کلمه کلیدی در متن چقدر است؟
اینها همه سوالاتی است که باید پاسخ مناسب را برایشان پیدا کنید تا بتوانید محتوایی بهتر از آنها ارائه کنید.
8.سرعت
یکی از فاکتورهای مهم سرعت سایت شماست. هیچکس بیشتر از نهایتا 8 یا 9 ثانیه منتظر نمیماند تا نتیجه مطلوب خود را بدست بیاورد. پس با یک جمعیت عجول چه باید کرد؟
علاوه بر کاربران، گوگل نیز از سایتهای با سرعت پایین خوشش نمیآید. بنابراین باید کدنویسی بهینه برای سایت استفاده شود تا درنتیجه سرعت سایت بالا برود و رتبه سایت شما ارتقا یابد. استفاده از برخی افزونه ها، خرید سرویس از هاست قویتر و توجه به نکات سئو میتواند سرعت سایت شما را کاهش دهد و در نتیجه به بهبود رتبه شما کمک کند. آژانس تخصصی سئودیجیکو آماده خدمات رسانی به سایت شما است.





مشاوره سئو
خب تا اینجای کار متوجه شدیم سئو و ارتقای رتبه سایت چقدر در کسب و کار و جذب مشتری اهمیت دارد. اما سوالی که ممکن است برای ما پیش بیاید این است که آیا خودمان باید سئو سایت را انجام دهیم یا میتوانیم از مشاورین در راستای تحقق این امر کمک بگیریم؟
بعضی ها با خود می گویند چرا باید به سئوکاران پولی پرداخت کنند، به جایش خودشان دست به کار می شوند و سایت خود را سئو می کنند. این تفکری کاملا اشتباه است چون سئوی یک سایت نیازمند داشتن تجربه کافیست. زیرا انجام هر کار اشتباهی می تواند منجر به پنالتی شدن سایت شما شود و آن را کاملا از کلمه کلیدی خاصی حذف کند! در آخر کار می بینید که وقت و انرژی ریادی صرف سئو کردید ولی نتیجه دلخواه را نگرفتید چون هر کاری تخصصی دارد و سئو سایت از این قاعده مستثنی نیست. اگر از همان ابتدا کار را به متخصص بسپارید هم در وقت و انرژی خود صرفه جویی کرده اید و هم برای مدت طولانی سئوی سایت خود را بهبود می بخشید و اشتباهات سئو را انجام نمیدهید. از مشاورین کاربلد راجب سئو سایت خود راهنمایی و مشاوره سئو بخواهید تا کسب و کار خود را دگرگون کنید!
درمورد اهمیت بالا بردن سئو سایت در کسب و کار صحبت کردیم و متوجه شدیم بهبود رتبه در گرو سئو کردن سایت است. 8 راه برای سئو کردن سایت خود آموختیم. در نهایت متوجه شدیم که میتوانیم از خدماتی که مشاورین سئو در اختیار ما قرار میدهند برای بهبود رتبه سایت خود استفاده کنیم.
درنهایت بازهم باید درنظر داشته باشیم که سایت بدون داشتن رتبه قابل توجه، چیزی جز هزینه اضافی نیست. بنابراین برای سئو کردن سایت خود و ارتقا رتبه آن می توانید با آژانس تخصصی سئودیجیکو در ارتباط باشید و همین الان سفارش سئو سایت خود را ثبت کنید. با بهترینها همکاری کنید.
گزیده ای از مطالب وبلاگ ما
( راه های بهبود رتبه سایت، افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو، پنج راه حل عملی برای بهبود رتبه یک وب سایت به ازای یک کیورد خاص، بهبود رتبه سایت ، محاسبه هزینه سئو، سئو فروشگاه، چگونه در رتبه بندی گوگل سایت خود را بهتر کنیم، جایگاه سایت در نتایج گوگل، ارتقا سایت، محاسبه هزینه سئو، سایت آنالیز سئو، محصولات سئو، تحلیل سئو، سئو سایت تضمینی، آموزش سئو فروشگاهی، بالا بردن سئو سایت، ارتقا سایت در گوگل، سئو سریع سایت، بهبود رتبه و سئو سایت، بدست آوردن رتبه سایت در گوگل، سئو برای سایت، بهبود عملکرد سایت، نحوه بالا آمدن وبلاگ در گوگل، سیو چیست )